Mer bursdag

Categories Diverse

Pakker kan man ikke få for mye av. Og nå denne helgen har Julianne vært sammen med fruen i Vadsø og feiret mer bursdag. Også Heike sin.

Selv om vi feiret grundig forrige helg, er det jo slik at søskenebarnet i Vadsø har dag like etter. En  tur rundt fjorden var derfor nødvendig. Undertegnede er fortsatt nedsyltet i forkjølelse og valgte å holde seg hjemme. Hvile er det jeg trenger nå og det er det ikke mye av i et barneselskap.

Mat hos mormor
Frokost hos mormor

Etter rapportene å dømme skal det hele ha gått over all forventning. Begge de små fikk pakker, så da går det jo greit. Kaker og brus skal også ha gått ned på høykant. Litt verre var det da Heikes pakke skulle pakkes inn før de dro. Julianne ville svært gjerne at Ole Brumm-puslespillene skulle bli i huset. Men, det var det bare pappa som ble. Ensom, forlatt og superforkjøla.

Etter en tur på legevakta fikk jeg utdelt en resept på noe som skal løse opp i slimkaoset, så noe fikk jo jeg også ut av denne helgen. Ellers gleder jeg meg til de kommer hjem. Trenger ennå å bli dullet litt med. Ingen er jo så syk som vi syke menn…

Dnort

3 kommentarer

3 thoughts on “Mer bursdag

  1. Hmm… Jeg tror jeg begynner å se et mønster her. Du var ikke med til svigers forrige gang heller!

    Dette må vi snakke om.

  2. Sist var kanskje unnskyldningen om uklipte tånegler noe tynn.
    Men, når jeg holder på å hoste opp lungene mine 250 ganger pr. dag, da er det ikke mye selskap i selv meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *