God jul og godt nytt år!

Categories Diverse

Jeg tar det bare nå mens jeg husker det. Sitter og skriver de siste julekortene og det er sikkert noen jeg har glemt. Så dette er til alle dere som ikke fikk noe kort fra oss i år:

Sitter og skriver julekort
og dette går jammen fort.
Alle får dere det samme
og det er fortere framme.

Jeg føler meg veldig lettet
når kortet ligger på nettet.
Nå regner jeg med alle får
en god jul og et godt nytt år.

Til slutt et bilde fra fjorårets jul. Den ble feiret i Kirkenes sammen med gode venner.

Forventningsfulle smil
Julen 2006

PS. Prøvde å sende julekort på facebook med det gikk til h..vete. Ja, det gikk i hvert fall ikke til de som skulle ha det…

Dnort

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *