Noe på TV?

Categories Diverse

Jeg ser lite på TV, så skal jeg i det hele tatt lokkes til skjermen må det være kvalitet på det som vises. Jeg tenkte derfor jeg skulle komme med en anbefaling av et show her. Humor for de kresne…

Hørt om Jack Dee? Om ikke bør du straks sette av tid til litt engelsk stand up på mandagene. Fra kl. 20:45 på NRK3 kjører han på til latterkrampa tar deg. Ofte med gjesteartister og alltid full av deilig sarkasme og befriende selvironi.

Slik beskriver NRK han:
Kjent for sin skarpe tunge og sine presise avleveringer, er Jack Dee blant Storbritannias ledende standup-komikere. Her er han live fra Hammersmith Apollo Theatre i London, og med seg på scenen har han en rekke overraskelser og gjester.

Sjekk ut programmet og le bort de kommende blåmandagene…

Dnort

   
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Noe på TV?

  1. ELSKER Jack Dee!! Tror muligens jeg skal tvangsgifte ham bort til meg selv… tro om det er mye papirarbeid som må til for å tvangsgifte noen….

  2. Han virker å være godt gift, så det blir nok dyrt. I hvert fall for han…
    Nicko Dee er det jo litt schvung over.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *