Døgnvill i Tromsø – Dag 2&3

Categories Diverse

Jeg har jo fått med meg at det er søndag når jeg nå skriver dette. Så døgnvill er jeg ikke blitt. Men, døgnet har kanskje forskjøvet seg litt…

Døgnvillfestivalen ble i går avsluttet med dunder og brak av legendariske og beryktede Prodigy. Vi som hadde fått vaska ørene våre i regnet som var, fikk ristet dem tørr av lydtrøkket forran scena. En om ikke verdig avslutning, så i hvert fall en veldig avslutning.

Her er noen flere festivalbilder tatt med håndholdt mobilkamera:


På fredag hadde Ruth pynta seg ekstra for Dr. Alban


Det var hun ikke alene om. Og noen valgte å feire fødselsdag der.


Dr. Alban var et relativt friskt pust fra fortiden. A-Ha var litt kjedelig, så ingen bilder av dem.


På lørdag var syngedama i Tromsøbandet Diamond i hvert fall ikke kjedelig å se på.


Våtere og litt kaldere på lørdag, så isbjørnpels var en god ide…


Prodigy trengte visstnok så mye strøm til sitt sett at man hadde måttet trå til med ekstra strømaggregater.


På slutten av konserten kom min søster Siv Anita ut fra mørket. Og så gikk Sindre og jeg på byen.

Døgnvill 10 er nå forbi.
God fornøyd det er vi.

Dnort

2 kommentarer

2 thoughts on “Døgnvill i Tromsø – Dag 2&3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *