På tide med noe nytt?

Categories Hverdag

Vi kan vel begynne å snakke om høst nå. Om du vil krampeholde på at det egentlig er sensommer, så la gå. Men, nå som skolene starter opp og mange også starter i en ny jobb etter ferie, er det også tid for å starte opp med andre ting. Det har en tendens til å skli litt ut på sommeren. Fokuset er gjerne på kos og fornøyelser. På bildet under har gjengen ulike grader av “dagen derpå”. På samme måte kan høsten fortone seg som “årstiden derpå”.


Bildet er arrangert

Det er mange mulige valg. Spesielt om du ønsker å trimme og komme i form. Kanskje vil du ta ordentlig tak og melder deg inn i en karateklubb. Blir det for heftig og du bare ønsker å bli mer sosial, så er jo sangkor å anbefale. Mitt kor starter opp neste mandag. Men, jeg har tenkt at det er på tide å prøve noe nytt. Og siden jeg sliter litt med ryggen har jeg funnet ut at jeg må gjøre noe med den.

Før i tiden drev jeg jo og jogga. Nå tåler jeg det dårlig så jeg har meldt meg på et kurs i yoga. (Teit ordspill, men det måtte bare med…) Kanskje man etter hvert blir lei av å gå lange turer og melder seg på løpegruppa som starter denne mandagen, men da må det være mer skikk på ryggen. Hvem vet. Kanskje jeg til og med stiller i yogapants etter hvert. For jeg skal altså begynne med yoga. En dag i uken i begynnelsen. Mental og kroppslig balanse må øves opp. Hos meg er det nok for lite av det. Jeg er litt spent på om denne trepinnen av en mann takler øvelsene som inngår i kurset. Så dette blir spennende!

Dnort

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *