Ane Brun

Categories Diverse

Det er bare noe som må sies og da er det fint å ha bloggen som en slags ventil:

Jeg hater Ane Brun!

Ikke det at det er noe galt med personen Ane Brun. Hun ser og høres både søt og snill ut. 
Men, sutre melankolikeren Ane Brun som klimprer seg gjennom den ene låten mer blodfattig enn den andre, er jeg nå blitt dyktig lei av. 
Jeg skal ikke nekte for at hun er flink til det hun gjør. Det er bare det at det hun gjør er så forbanna irriterende pinglete. Åjadda, hun synger om følelser og det kan være godt å gråte litt…. Men, det får da være måte på! Det må da være mulig å variere litt på utrykket sitt?!
Å høre på henne er like artig som å få bare bløte pakker til jul eller å alltid få servert grønnsaksuppe eller snurring til middag. 
Det hjelper lite at hun og Madrugada fortsatt driver og maser om å bli løfta på. Sangen er OK den, men jo oftere jeg hører den jo mer blir jeg overbevist om at det var en god grunn til at Madrugada putta den i en skuff til å begynne med.

Sånn, nå er jeg ferdig. Takk for oppmerksomheten.

Dnort

4 kommentarer

4 thoughts on “Ane Brun

  1. er ikke snurring noe brødbiter som er stekt også har man sukker på? Isåfall fikk jeg det servert av tanta til naboen som var fra Nord-Norge. Tanta altså. Det er digg!

  2. Det er spiselig og man dør ikke av det så fremt det ikke er en masse ecoli-bakterier oppi også. Men, digg?
    Ja, ja, smaken er som baken. Delt på midten…

  3. Snurring er godt! Det er flesk, kjøtt og ris (såvidt jeg husker), og er næringsrik og smakfull turmat. Kan også brukes til spaghetti hjemme, men smaker best ved bålet.

  4. ..du er lite misunnelig på ane brun a. Du sier jo selv at hun ser og høres både søt og snill ut. Du nekter heller ikke for at hun er flink til det hun gjør.
    fnis

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *