Syk helg

Categories Diverse

Her sitter jeg og trøstespiser fruktnøtt og drikker cola rett fra 1.5 liters flaska. Hvorfor? Fordi jeg er utslitt og lei etter å ha vært alene hjemme med en syk unge hele helga.

Det er fælt å være syk, men det er jaggu ikke noen dans på roser å ta vare på noen som er syk. Heldigvis har jeg kunnet roe ned noe av feberen til Julianne med Pinex m/bringebærsmak. Og så sovner hun jo innimellom. Men, man kan jo ikke gå noen steder. For ute er det ikke værendes for en syk liten jente.

Snyr gjør det også igjen… Må vel ut og måkke oppkjørselen nå som hun har sovnet, slik at mora kommer seg fram til huset. (Trodde man skulle slippe å måkke så mye sny, når man flytta fra Tromsø…)
Nei, en husfars hverdag tar aldri slutt!

Skal bli godt å komme seg på jobb igjen og slappe litt av…

Dnort

2 kommentarer

2 thoughts on “Syk helg

  1. Skjønner hva du mener, ikke moro med syke barn. God bedring! Jeg kjedet meg i går, da det regnet i Bergen. Så da pakket jeg opp bilbanen min, og dagen ble mye bedre!

  2. Bilbane og små barn går nok dårlig sammen.
    Kjedet meg også og lagde Monty Python-inspirerte figurer av byggeklossene hennes…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *