En egen verden

Categories Diverse

Man er liksom i sin egen verden her man sitter og lager blogg. Jeg mener, det jeg skriver om er jo verden rundt meg og tanker og ideer jeg har om den. Men, denne lille bloggsaken blir liksom sitt eget lille univers.

Etter hvert er det en god del folk som er inne og leser eller kikker på bilder her. Det er jo artig. Jeg skriver jo også for å bli lest. Men, først og frems skriver jeg fordi det kan være morsomt å skrive. Den kreative prosessen facinerer meg. Å sette sammen løse tanker til noe mere. Se verden litt i perspektiv og si noe meningsfullt om f.eks. navlelo…

Og her kan jeg altså skape min egen lille verden. En som forhåpentlig flere kan kjenne seg igjen i. Har du tid til overs er det mer enn nok å lese her. Av plasshensyn har jeg måttet fjærne noen gamle bilder, så innleggene litt tilbake i tid mangler litt illustrasjoner.
 
Så da er det vel bare å ønske alle nye lesere velkomen til min verden…

Dnort

3 kommentarer

3 thoughts on “En egen verden

  1. Under et google-søk på “babysvømming tromsø” dukket denne siden opp. Syntes du såg kjent ut, men at du var fra Kirkenes kunne jeg ikke få til å stemme! Så etter litt lesing i din fantastiske blogg fant jeg ut at det var jo deg likevel! Sånn bortsett fra at alle kjenner alle i Karlsøy så tror jeg vi jobba i Radio Karlsøy sammen for hundre år siden… jeg er Hege fra Gamnes! Heia Trond! Du er kjempeflink å skrive… skjønner jo godt at du har fått et dikt i bokform! Gratulerer forresten! Kommer nok innom og leser flere ganger her!

  2. Heia Hege!! Velkommen!!!

    Du har vel fått baby du og da?
    Babysvømminga starter snart opp igjen. Gleder meg.

    Savner å ha radio som hobby.
    Får litt utløp for overskuddsenergi på disse sidene.

  3. Hei hei! Joda, vi fikk baby i slutten av juni, og her svømmes det hver uke! Vi bor i Oslo, men skal flytte til Tromsø nå i mars… må ha neste babysvømmekurs stående klart til vi kommer nord så vi ikke kommer ut av det! Det er jo så gøy 🙂

    Artig med blogg… jeg blogger jeg og, men er nok ikke så flink som deg! Her går det mest i babybilder 😉 (til stor glede for tanter og bestemødre i nordnorge…)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *