Hurra!

Categories Diverse

Det er mye å rope hurra for om dagen. Vi slipper høre Guri Schanke i Grad Prix finalen på lørdag, jeg har bursdag på søndag og kommende torsdag er det både 17- mai og himmelspretten!

Når det gjelder Grand Prix (eller Eurovisjonen om du vil) er det jo selvsagt at Sverige med The Ark bør vinne den i år. Låten deres er lysår bedre enn alt annet i finalen. Men tar jeg ikke mye feil, vil det være folk fra Øst-Europa som har mest å juble for i morgen. De 10 som gikk videre fra semi-finalen kommer til å ta de 10 første plassene. Ukraina vinner. Se forøvrig mitt lille utbrudd fra i fjor

Hurra!
Bursdagsfeiring i oransj

Det er bra jeg har bursdag dagen etter GP-finalen. Kaker og brus er god medisin mot 0 poeng og feil vinner. Denne gangen har jeg faktisk bakt en kake selv! (OK jeg fikk litt coaching av mamma som er på besøk i disse dager, men lell..) En kake jeg tok med på jobben og fikk skryt for. Saftig og god. (Hemmeligheten er kulturmelk!) Sjokoladekake selvfølgelig.

Så er det bare å håpe at man har noen ekstra hurra i seg til den store dagen på torsdag. Den feires her i Kirkenes med toggang i 2 grader pluss og lett sludd. Kanskje det er en ide å hoppe en del av veien. Ikke bare for å holde seg varm. Det er jo faktisk også kristi himmelsprett på samme dag.

Hurra!

Dnort

2 kommentarer

2 thoughts on “Hurra!

  1. Gratulerer med overstått, Dnort! Og riktig god feiring i morgen, det er faktisk meldt hele 3 til 5 grader i Finmark. Er det nå du skal rope “blir det varmar’ no så fær æ sørover” og skrattle inn i kamera? Er dette den berømte russervarmen??

    Men lykke til altså…

  2. Takk i lige måde, din pessblaute skarreknarp!

    Æ skrattle i din generelle retning, du sønn av 1000 fedre!

    ….og heia TIL!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *