3-0, men likevel Brann-gull

Categories Diverse

Endelig er det over. Fotballen parkeres og skiene skal fram. Mens TIL skjendet seriemestrene på hjemmebane, var vi ute og bygde snymann…

Slenger jo litt med leppa på andres blogger. Gjerne på Nissemann sin. Nissemann er bergenser og SVÆRT opptatt av Brann. Her er et ganske aktuelt utdrag av en slik leppeslenging:

Dnort sa…

Siste kamp er borte mot TIL.
Da skal dere gruses grundig.
Strippes for heder og ære.
Det feite gliset trenger å bli justert noe…

15.10.07

Nissemann sa…

Merkelig… Jeg har nemlig hørt rykter om at Brann ikke gidder å reise til Tromsø, siden det er en ubetydelig kamp. Dumt å risikere noe rett før UEFA-kampene i november… :o)

16.10.07

Dnort sa…

We're gonna Walk all OVER you!

17.10.07

Nissemann sa…

Gullet skal hem. Tromsø skal brenne. Gutan skal klappe. Dnort skal fryse.

image128
Morten Moldskred 3 Brann 0

Var fint å få så til de grader rett. 3-0 tap for Gutan mine bør svi litt i gullrusen til bergenserne. Målskred av Moldskred (alle 3 målene). Skal vi fortsette å spå så tipper jeg at Brann kjøper inn Moldskred til neste sesong for 3 ganger mer enn det TIL betalte for han.

Vel, da var det bare å begynne å kle godt på seg, selv om jeg ikke frøys mye i dag…

Dnort

2 kommentarer

2 thoughts on “3-0, men likevel Brann-gull

  1. Altså, dette er jo hetsing… Jeg trodde sånt bare foregikk på Facebook?
    Nei, for å svare litt så:
    Moldskred kan holde seg i Tromsø. Hjemme i Bergen satt nemlig en kjekk kar ved navn Torstein Helstad foran peisen og koste seg med en kopp te og en god bok. Han sparer beina til neste viktige kamp. Kanskje rusler han en runde på byen etterpå, sammen med Sigurdsson, Corrales, Winters, Andresen og Hanstveit – som heller ikke var med til Tromsø. Til slutt drar de ut til Flesland for å ta imot lagkameratene sine på B-laget, som har vært i Vinterkrigen. Karadaz og Bakke spilte kun 30 minutter, de rakk jo bare såvidt å få forfrosne tær.
    Jeg sa jo at Brann ikke kom til å stille lag. Da mente jeg selvsagt A-lag.
    Drit i Martin Andresen. Vi skal beholde Erik Huseklepp. Og gjerne hente Lars Iver Strand sørover…

  2. Oooh, tråkket visst på noen forfrossne tær der…
    Nei, det er ikke hetsing. Bare nødvendig oppfølging av tidligere uttalelser. Av typen, hva-sa-jeg.
    PS. Sigurd Rushfeldt spilte heller ikke denne kampen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *