Nytt design på Pappapasserpaa

Categories Diverse

Oppdaget at man kunne lage sitt eget design her, så jeg har forsøkt meg med et nytt egenprodusert et.  Har også lagt inn nytt profilbilde. Julianne fylte 3 år på tirsdag og sluttet nylig med sutt, så det skulle bare mangle at ikke også Pappapasserpaa fornyet seg.

Siden man av og til føler seg som man er fra en annen planet, var det naturlig å ta med et bilde fra planeten Mars på toppen. Og så er jeg jo mann og vi er fra Mars ifølge visse bøker. Ja, og så er det faktisk mars måned nå. Ellers kunne jeg brukt flere bilder, men har nøyd meg med nye farger på resten av siden. Delvis fargeblind som jeg er, blir jo det spennende å finne ut av.

kirkenes 023 
Bilde fra Foreldre og Barn

Ellers er det nye profilbildet og bildet ovenfor ikke SÅ nye. De er fra en artikkel i Foreldre og Barn i september 2006. Mye har skjedd siden da. Blandt annet HAR jeg faktisk en laptop nå. Den gamle bråkete og stasjonære klossen har fruen overtatt. Hun vurderer forøvrig ny maskin hun også. Forrige uke fikk faktisk barnehagen vår to datamaskiner som barna skal få bruke. Det neste blir vel at Julianne selv begynner å legge inn kommentarer her…

Lurer du på om du skal lage egen blogg og ikke helt klarer å bestemme deg for hvilke av alle tilbyderne av bloggtjenester du skal velge, kan Nissemanns innlegg om dette være til god hjelp.

Dnort

5 kommentarer

5 thoughts on “Nytt design på Pappapasserpaa

  1. Takk for anbefalingen, og gratulerer med en facelift. Ordet “Fargeblind” slo meg faktisk før jeg leste det… :o) Tøft bilde på toppe, og meget god begrunnelse!

  2. Skal se om fruen kan assistere meg på fargevalgene senere. Det er hun som er konsulent ellers. Når man skal på byen og sånt.

  3. OK, jeg sier meg enig med Cru. Jeg er ikke noe god med farger, trenger alltid en kvinne å støtte meg til der. Så stå på det du har, og god påske!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *