Ønskeliste

Categories Diverse

Skal ha, skal ha, skal ha! Jeg føler meg som en av måkene til Odd Børretzen når jeg kommer med ønskelistene mine. Men, blir man spurt om hva man ønsker blir det omtrent sånn:

I år ønsker jeg meg en nypussa glorie.
I hvert fall boka Norsk Rocks Historie.

Og så vil jeg ha en gullforgyllt morter.
Eller noen flere korterma skjorter.

Vil at hver dag skal fylles med moro og gøy.
Trenger i hvert fall noe mere undertøy.

Fred i verden, mat nok til alle og alt det som er bra.
The Pythons' Autobiography By The Pythons, VIL jeg ha.

Ønsker også at jeg snart bli tatt opp i Mensa.
Men, nøyer meg med vaksine mot svineinfluensa.

Og er du fireogetthalvt år og tjener ikke penger.
Er et lite smil fra deg nok alt jeg trenger…

minigrinsjen

Dnort

2 kommentarer

2 thoughts on “Ønskeliste

  1. Sølvskeien våres treng sikkert å bli pussa dem også. Tvile på om dem har vært spesielt slem i år…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *