10 på topp

Categories Diverse

Jippi, jeg er populær! Folk bare elsker meg og det jeg skriver!! Livet kan bare ikke bli bedre, for nå er jeg blandt de ti mest populære….i Sør-Varanger…

Nå må det vel sies at bloggen min skiller seg en bitte liten smule ut fra de andre som ligger på toppen av lista. Man må vel kunne påstå at det er litt blondt på plassene over meg. Eller kanskje er det bare jeg som er gammel og skriver for mange og lange ord? Whatever, liksom…ODSHJM…

http://www.dittdistrikt.no/blogg/sør-varanger/

På linken over kan man når som helst gå inn og sjekke hvor man ligger på blogglista. Og det finnes sikkert andre plasser på nettet der man kan sjekke status for hele landet. Og det kan se ut som om det hjelper å være/skrive blondt. Rosablogging kaller man det visst også.

Til slutt et bilde av undertegnede på sitt blondeste…

Skriv en koselig kommentar da vel…pliiiis!

Dnort

13 kommentarer

13 thoughts on “10 på topp

  1. og et tips. Aldri ALDRI sovn på sofaen mens du ser på children of the corn filmen,drømmen jeg nettopp hadde skadet meg for livet og tok fra meg all lyst på barn!!

  2. 9cko: Drømmen du nettopp hadde er bare en av mange drømmer du har hatt. Og en av de du bare må prøve å glømme. Sett på “Dumbo” og sovn til den heller. Scena der mammaen er i fengsel og vugger Dumbo på utsiden av vogna med snabelen sin, gjør øynene mine våte hver gang…

  3. Kjendis, blond OG sårbar! Kombinasjonen e ofte uimotståelig.
    Men ikke riktig alltid, så ikke begynn å sov på laurbæran enda 🙂

  4. Avisene interesserer seg av en eller annen grunn for dette. En halvsides artikkel om i Finnmarken blogging i kommunen vår har til og med sitert deler av dette innlegget.
    Og i tilfelle noen ikke fikk ironien med seg. Jeg driter tynt i hvor på lista jeg ligger. Det er mye viktigere at man skriver noe som betyr noe og å få litt respons på det. Tallene på statistikken er i bunn og grunn, bare tall…

  5. Grattis som poppis! 😉
    Rosablogging er visstnok veldig in for tiden. Jeg har sett det, jeg også. Kanskje vi burde begynne med det? Du først! Venter spent på dagens outfit bilde! *Ha ha*
    Tall er bare tall. Men det er litt morsomt. Det må du bare innrømme 😉

  6. Gneis: Bruker som oftest det-som-ligger-øverst-prinsippet for hva jeg har på meg. Neppe noe å vise fram.
    Siden jeg skrev dette har jeg vandret opp og ned mellom 24. som laveste og 5. som høyeste. Så jeg har jo sjekka hvor jeg ligger av og til…

  7. De fleste menn/gutter gjør det. Derfor har vi kvinner enkelte triks for å få andre klær på dere: rene klær legges under alle de som allerede er brettet i skapet. Og vips kommer ikke de klærne som nettopp var på på en stund.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *