Strandliv

Categories Diverse

Jeg kan vel ikke skryte av å ha tilbrakt mye tid på stranda. Å ligge og slange meg i sola med sand og sololje smurt utover, er ikke min stil. Dessuten vokste jeg opp med at fjæra bare var en plass man var en kort stund, på vei ut på havet.

Som småbarnsfar har en litt for rastløs kropp som meg, en ekstra mulighet som andre ikke har. Jeg tenker selvfølgelig på sandslottbygging. Og all det arbeidet man kan legge i oppførelsen av ulike praktbygg rundt om på stranda. Eller så kan man bare knipse bilder. Og kanskje høre på litt musikk…


Stuck in the middle with you


Fire water burn


Enter sandman


Children of the sea


Down by the water

På jobb hører jeg mye musikk, når jeg kan. Har man vært inne på kontoret mitt ville man nok legge merke til alle de store stablene med CD’er. Det meste av musikken er rock av ulike valører. Har derfor titulert hvert av bildene med en mer eller mindre kjent låttittel. Prøv gjerne å gjette hvem som har låten før du klikker på linken. For da får du nemlig låten servert.

God fornøyelse!

Dnort

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *