Badminton er farlig!

Categories Diverse

Nå er vel ikke badminton kjent for å være verdns farligste idretter. Badminton er ikke kjent for å være kjent i det hele tatt. Det er nok en av grunnene til at jeg spiller badminton.

Jeg hev meg med, mest for å få litt trim. Var lei av blåmerker, skrubbsår og overtråkk i fotballhallene. Men, nå i helga klarte jeg å tråkke over igjen! Denne gang midt i en turneringskamp. Kirkenes Badminton arrangerte Barents Open i helga som var. Og der skulle jeg delta. Fikk med meg ett og et halvt sett før jeg gikk i dørken. Remja som en nystukken gris og bantes som en nyomvendt satanist. Herregud hvor vondt det er å ha vondt…

Torgeir
Torgeir i praktslag

Så, da går man rundt og hinker og må bli kjørt på jobb. Drit!

PS. Ikke bare kan badminton være farlig. Du kan til og med bli seende ut som på bildet ovenfor…
Men, artig er det nå likevel!

Dnort

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *