Syk og svak

Categories Diverse

Syk og svak. Og dårlig bak. Det er tilstanden for undertegnede i dag. Våkna midt på natta og ble sittende på do i en liten time, minst…

Jeg prøvde å gå på jobb i morges og ved hjelp av mye nedoverbakker og en god porsjon stahet, kom jeg meg i barnehagen med Julianne. Og jeg kunne også være med på morgenmøtet på jobb. Men, da jeg skulle sitte for meg selv og jobbe, rakna maska. Bleik og ikke særlig fattet, ba jeg en av bedriftens kvinnelige ansatte om å kjenne etter om jeg hadde feber. Heldigvis er det ikke nødvendig lenger å finne en rektal løsningen på det lengre.

Jeg ble øyeblikkelig sendt hjem med streng beskjed om å ikke komme tilbake før jeg var kvitt de basseluskene jeg antageligvis går og bærer på. Har drukket en karaffel blåbærsaft og kjørt i meg 5 Ido-form. Så får vi håpe man kommer "i do form" snart. En med lavere frekvens, vel å merke. Om ikke så, kan jeg forhåpentligvis se fram til mye god pleie og høy toleranse for syting, de neste dagene. Ingen blir jo så syk som oss menn, visstnok.

Det er sikkert Julianne eller noen andre unger som har smitta meg. Det sies at det kan ta et helt år i barnehage, før barn og foreldre kommer tilbake til normalt sykdomsbilde. Kan ikke si jeg gleder meg til de neste 10 månedene. Min tro på egen stålhelse har fått seg en alvorlig knekk de siste to månedene. Mot bakterier og virus kjemper dog de fleste forgjeves.

Merkelig, nå er jeg varm på øynene også. Mamma!

Dnort

4 kommentarer

4 thoughts on “Syk og svak

  1. God bedring! (Dere har i alle fall barnehageplass…) Håper vi får denne sykdomsbølgen (les: barnehageplassen) før Kaja blir 5 år!

  2. heyyy, nytt design på sidene dine. Det var bra og passer bedre enn de rosa mote/sko-sidene du hadde før….

  3. Frisk igjen!
    Livet leker og doskåla roper ikke lengre på meg…

    App. design: Jeg er vel mer en naturens mann og trives i det grønne. Fant ut at det forrige designet ble litt for urbant.
    Bor jo i en by, men her er det langt å gå for å få tak i kaffe latté.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *