Hvor tar du det fra?!

Categories Diverse
Mange har skrevet til meg eller ringt meg og spurt det evige spørsmålet: Hvor tar du det fra? Hvor kommer alle de skrudde ideene fra? Hvordan kan en mann komme få mange geniale innfall?

Jeg skal inrømme det selv. Jeg kan av og til være heeeelt gæern! Gå bananas og tenke helt sinnsyke ting. Det er liksom; asylet neste, liksom…

Helt gæern!
Ring gærnehuset!

Hemmeligheten min er en tenkehette. De som har lest Donald burde kjenne til Petter Smarts tenkehette som gir han masse geniale ideer. Jeg har en tilsvarende, litt trang tenkehette. At den er noe trang gjør at tankene blir ganske så konsentrerte. Og resultatet blir helt crrrrazy hver gang.

Jeg kan ikke bruke den for ofte. Det var en dag jeg gjorde det og jeg endte opp med at tankene gikk helt amokk. Jeg glømte å gå på jobb og satt bare inne ved computeren og skrev tullball. Heldigvis var det vaskedag neste dag. Tankehetter må også vaskes. Nå tar jeg den bare på en sjelden gang. Dessuten blir den trangere for hver vask, så det er mulig jeg snart må slutte å bruke tenkehetta.

Og ellers har jeg det bare bra…

Dnort

1 kommentar

1 thought on “Hvor tar du det fra?!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *