Strøtanker

Categories Diverse
Det er ikke alt som er like lett å forstå. Og jo flere svar man får, jo flere spørsmål dukker opp etterpå. Min mor sier at jeg fra jeg kunne snakke, har jeg satt spørsmålstegn med det meste. Her er noen flere spørsmål:

 

Er det tannfe man får melketenner fra?

 

Vi har en hannkatt som gjerne spiser kake. Betyr det at han er en kakemonsmons?

 

Og om pusen får fløte er den vel en fløtepuspus?

Lillejulaften er jo dagen før julaften. Hvorfor kommer da lillelørdag hele tre dager før lørdag?

 

Hvorfor kan man ikke skrive Finnland når man skriver Finnmark?

Kan man få fugleinfluensa om man har gåsehud?

 

Hvorfor heter det barnehage. Er det fordi at barn vokser der?

 
Om man skjærer seg på et sigarettpapir, får man da røykekutt?

Hender det at også gjøken blir helt ko-ko?

Kanskje noen som har flere ting de lurer på? Fint om dere legger til på kommentarfeltet i så fall. Det er bedre å spørre for mye enn å ikke spørre i det hele tatt…

Dnort

4 kommentarer

4 thoughts on “Strøtanker

  1. Hehe, barn tenker MYE, det er iallefall sant. Min lillegutt på sju år, lurte forleden på hvorfor kalvene hadde prislapper på….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *