Den nakne sannhet

Categories Diverse
Jeg hadde tidligere en sak om familielikhet. Konklusjonen var vel at Julianne har sine "good looks" fra sin mor. Bildevisene talte i hvert fall for det. Da vi var hjemme hos min mor i jula måtte jeg sjekke gamle bilder og vi kom vel til at selv jeg en gang har vært en liten godklump…

badestamp1

     badestamp2
I badestampen 1971 ————————-> I samme badestampen 2005

Bildet av undertegnede til venstre er noe sensurert. "Pilten" er kuttet vekk, men bare på bildet…
Selv om Julianne ser noe molefonken ut på bildet, trivdes hun som en glad laks i den gamle badestampen min. Det artigste jeg visste var å ake fram og tilbake i den til det var fritt for vann. Håper ikke den lille frøkna finner ut av det for tidlig. Det er nemlig ikke så morsomt for foreldre, "sei ho mamma".

Dnort

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *