Snart helg?!

Categories Diverse

Sliter også du med å delta aktivt i livet ditt. Har du store konsentrasjonsvansker? Er alt du gjør et ork og sliter du med noe så enkelt som det å puste?

Da har du mest sannsynlig nettopp hatt årets utgave av influensaen. Undertegnede er selv midt i overgangen mellom syk og frisk. Andre jeg har snakket med sliter på samme måte. Feberen er borte, men snørra renner. Og en hoster og hoster og hoster…

Skulle gjerne spadd opp noen gode råd for å bli frisk. Men, kjenner jeg meg selv rett er det lite å hente. Kjerringråd fungerer bare på de som er lettlurte nok til å tro på dem. (Kjerringer?) Skeptisk til alt som jeg er, skal det mer til enn en varm klut som lukter kamfer eller gnukking av div. kroppsdeler mot katteskinn, for at allmentilstanden skal endre seg til det bedre.

Så da er det bare å håpe at det blir bedre til helga. At hvile er det som skal til. Os så får vi se om hvile er særlig aktuelt da. Fruen har jobbhelg igjen…

Dnort

4 kommentarer

4 thoughts on “Snart helg?!

  1. Surfa litt i blogverden og brått dukka sia di opp. Takk for titten – her kjem eg nok innom fleire gongar.
    GOD BEDRING ;o)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *