Ferd i frost

Categories Diverse

Kjørte en tur over grensa til Finland i dag. Målet var innkjøp av billig kjøtt, pils og sukkerlade. Fikk med meg noen fine bilder hjem også.

Var alene i bilen, så å bruke mobilkamera så mye som jeg gjorde under veis, var vel litt risky. De fleste av bildene er tatt i 80 kmt. Men, alt for kunsten og bloggen. Sånn ser det ut på vei til søndagsshopping…


Bak bussen i Hessengkrysset


Akkurat passert Strømmen bro


Sola skinner oppe på Høybuktmoen


Is, sny og frost. Og en lang bakke


Buholmen i frosttåke


Langstrekka badet i sol


Neiden dyppet i frost


Stille på tollstasjonen


Finland, Finland, Finland. The place I wanna be…


Målet for turen, Näätämö

Fikk handlet det jeg skulle og litt til. På veien tilbake hadde sola gått ned. Kvota var fyllt mens pengeboka var tom. Og jeg var enig med meg selv i at det hadde vært en fin tur…

Dnort

3 kommentarer

3 thoughts on “Ferd i frost

  1. Hadde med meg Dnortbert som tok seg av bildetagningen. Øynene mine var selvfølgelig opptatt med å følge med i trafikken, mens de samtidig scannet omgivelsene etter farlige situasjoner.
    Og ja, frost er fint! Særlig når sola pynter med glitter.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *