Som dagene går

Categories Diverse

Dagene fyker forbi i rasende fart. Og jo eldre en blir, jo kortere blir det mellom hver jul. Ja, for om noen få måneder er det jul igjen. Det viser kalenderen. Og årets kalender er selvlagd.

Min kjære er den som har kreert dette års kalender. Den henger her forran meg på datarommet og minner meg på at det er september. Bildet denne måneden er et flott collage som hun har satt sammen av folk vi kjenner. Kanskje ikke så interessant for resten av verden. Men, sammensetningen, selve komposisjonen i bildet er ganske så kløktig synes nå jeg.

September
En bråkete forsamling

Da kalenderen var ferdig en gang på nyåret var jeg ikke riktig så blid som jeg er nå. Fruen hadde nemlig klippet i orginalbilder som egentlig skulle i fotoalbum. Hmf! Men, nå går det jo greit å fremkalle nye så lenge man har alt lagret digitalt. Dessuten er fotoalbum passé og tar for mye plass. Så da så…

PS. Noen som kjenner seg igjen?

Dnort

4 kommentarer

4 thoughts on “Som dagene går

  1. Angående fotoalbum: Fremkall bilder rett i album, Japan Foto trykker bøker for deg! Slett ikke dyrt, mye raskere, og for oss med alle tommeltottene blir det definitivt mye penere resultat.

  2. Tar meg gjerne en tur til Bergen. Men, har små forhåpninger til å finne Kelvin der. Har nemlig fått sikre øyenvitneobservasjoner på han, ikke langt fra huset der han forsvant i sommer.

    Ellers har man jo prøvd fotoalbum-ideen i sommer. Ble greit, men det kostet dyrt. Takk for tipset.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *